هوشمند زندگی کنیم

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۷ راه بسیار ساده برای کاهش استرس دوران کرونا

راهکارهایی ساده برای مدیریت استرس دوران کرونا

  1. کارهایی را که از آنها لذت می برید انجام دهید با اطمینان از این که وقت زیادی را برای فعالیت های لذت بخش می گذارید، نگرانی های خود را برطرف کنید. این می تواند شامل گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب، باغبانی، گذراندن وقت در کنار خانواده و دوستان بصورت آنلاین، ورزش و نوشتن روزمرگی ها باشد. سعی کنید کاری خلاقانه انجام دهید یا یک کاردستی جدید را یاد بگیرید. شروع کاری که همیشه دوست داشتید انجام دهید ولی هرگز فرصت آن برایتان پیش نیامده بود، مانند انجام کارهای عقب مانده و برنامه ریزی برای آن، می تواند هدفی را برای تلاش در پیش روی شما فراهم کند و در هنگام تکمیل، حس بسیار خوبی از پیشرفت به شما نشان دهد.
  2. بار کاری خود را کنترل کنید کار نقش مهمی در زندگی ما دارد، اما داشتن یک تعادل پایدار کار و زندگی بسیار مهم است، به خصوص اگر در کنار خانه داری و رسیدگی به فرزندان مدرسه ای خود با وجود این بیماری مجبورید بیرون از خانه کار نیز کنید. اگر کار در محل کار استرس زیادی بر شما حاکم است، از ساعات طولانی و مسئولیت های اضافی خودداری کنید، و یاد بگیرید که بیشتر اوقات “نه” بگویید.
  3. به طور منظم ورزش کنید ورزش بدنی می تواند به تسکین تنش و آرامش ذهن و در کاهش استرس دوران کرونا به شما کمک کند. سعی کنید هر روز تمرینات بدنی انجام دهید، حتی اگر فقط به دنبال پیاده روی (با رعایت فاصله گذاری اجتماعی) در اطراف محوطه یا انجام مقداری نرمش روزانه در حیاط خلوت خود باشید. تعداد زیادی تمرینات عالی در خانه در فضای آنلاین و اینترنت وجود دارد که هم از نظر سلامت جسمی و هم از نظر روحی برای شما بسیار عالی است.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

داروهای خانگی برای لاغری سریع در خانه

معرفی داروهای خانگی برای لاغری سریع به صورت طبیعی

در حالی که کاهش وزن باید هدف اصلی همه افراد دارای اضافه وزن باشد، همچنین گرفتن رژیم غذایی متعادل از رژیم غذایی که در آن قرار دارید نیز مهم است. بیشتر رژیم های کاهش وزن، چربی ها و کربوهیدرات ها را از وعده های غذایی روزانه شما به طور کامل قطع می کنند. با اینکه که محدود کردن این مواد مغذی ضروری است، اما اجتناب کامل از آنها می تواند به متابولیسم طبیعی و عملکرد بدن شما آسیب برساند.

بنابراین، کدام رژیم را باید دنبال کنید؟ چه داروهای خانگی می توانند به شما در کنترل وزنتان کمک کنند؟ بهترین مکمل ها برای کاهش وزن کدامند؟

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

نحوه صحیح سفارش غذای رستوران در دوران کرونا

نکاتی برای کمک به رفع نگرانی های ایمنی سفارش غذای رستوران در دوران کرونا

رستوران ها و خدمات تحویل حتی بیش از مواردی که قبلاً از سوی وزارت بهداشت اعمال کرده بودند اقدامات ایمنی غذایی را انجام می دهند. و گرچه در این زمان هیچ چیز در زندگی هصوصا درباره این ویروس تضمین نشده و چیزهای قطعی برای آن وجود ندارد، اما سفارش و تحویل در سطح شهر و کشور به علت ترددها و درنتیجه ی آن ازدحامی که به وجود می آید رفتن به رستوران ها  برای شما و خانواده شما را پرخطر می دانند. اما سفارش غذای رستوران در دوران کرونا و تحویل غذا به صورت آنلاین و یا تلفنی و تحویل آن با رعایت نکات بهداشتی بی خطر است.

با توجه به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا و CDC “هیچ مدرکی برای انتقال ویروس COVID-19 از طریق مواد غذایی وجود ندارد” .  و به این مورد هم تاکید کرده اند که “ممکن است فردی با دست زدن به یک سطح یا جسمی که ویروس روی آن هست و سپس با لمس، بینی یا احتمالاً چشمان خود، به COVID-19 مبتلا شود.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

چگونه به جلوگیری از شیوع کرونا در کودکان کمک کنیم؟

نکاتی برای مراقبت از کودکان در کرونا در  زمان شیوع کرونا

  • کودکان ۲ سال به بالا زمانی که در محیط های اجتماعی حضور دارند، باید دور بینی و دهان خود را ماسک بزنند. این یک اقدام اضافی بهداشت عمومی است که مردم باید برای کاهش شیوع کرونا علاوه بر (نه به جای آنها) سایر اقدامات پیشگیرانه روزمره ذکر شده در بالا انجام دهند.
  • سطوحی از خانه در مکان های مشترک خانگی که در طول روز بیشتر لمس می شوند را تمیز و ضد عفونی کنید (مانند میز، صندلی ها، دستگیره‌های در، کلیدهای برق، ریموت، دستگیره ها، میز توالت و سینک ظرفشویی).

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

کودکان ماسک بزنند؛ چگونه کودکان را به ماسک زدن تشویق کنیم؟

چرا آموزش استفاده از ماسک صورت برای کودکان مهم است؟

  • بچه ها دوست دارند بازی کنند و از طریق بازی بهتر یاد می گیرند. روی صورت اکشن فیگور یا عروسک کودک خود ماسک بگذارید. وانمود کنید فرد ماسکی هستید که دکتر، حیوان یا ابر قهرمان فوق العاده ای است. درباره افرادی که ماسک صورت دارند نقاشی کنید، رنگ آمیزی کنید یا یک داستان بنویسید.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

لیزر موهای زائد بدن چیست – تمام نکاتی که باید درباره لیزر بدانید

در این مطلب سعی کردیم به تمام سوال‌های شما پاسخ دهیم. لیزر موهای زائد بدن سرطان زا نیست و برای انجام آن خطری شما را تهدید نخواهد کرد. ولی در عین حال باید تمامی نکات بهداشتی قبل و بعد از آن را رعایت کنید و از حرفه‌ای بودن کلینیک یا مرکز لیزری که می‌خواهید در آن لیزر انجام دهید، مطمئن باشید. حتما قبل از انتخاب نوع دستگاه، با پزشک مشورت کنید. انجام لیزر می‌تواند پرهزینه باشد. اما نگران نباشید. آنی‌هایپر به شما کمک می‌کند تا کمترین هزینه را انجام دهید و بهترین نتیجه را دریافت کنید. اگر سوالی دارید که ما هنوز جواب آن را نداده‌ایم، برای ما در قسمت نظرها بنویسید. ما در اسرع وقت پاسخ شما را خواهیم داد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

ورزش های کاهش وزن؛ ورزش هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند

برای لاغر شدن و کاهی وزن، راه‌های مختلفی است. از بین تمام راه حل‌هایی که برای تناسب اندام و لاغری وجود دارد، کاهش وزن با ورزش و تمرین‌های ورزشی جزو بهترین راه‌حل‌هاست. البته به این نکته توجه داشته باشید که در بین ورزش‌های مختلف، برخی از ورزش‌های می‌توانید بیشترین کارایی جهت چربی سوزی و تناسب اندام را داشته باشد. در این پست نگاهی می‌اندازیم به ورزش‌هایی که می‌تواند بیشترین کمک را به شما جهت داشتن اندامی متناسب داشته باشد.

مطالعه کامل این مقاله در بلاگ آنی هایپر

مشاهده تخفیف باشگاه و استخر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

آیا لیزر موهای زائد، سرطان‌زاست؟

یک متخصص پوست در پاسخ به برخی شائبه‌ها درباره عوارض ناشی از لیزر موهای زائد نظیر ناباروری و یا تاثیر در غدد لنفاوی بدن، تاکید کرد: لیزر موهای زائد، عوارض طولانی مدت شناخته شده‌ای ندارد.

یک متخصص پوست در پاسخ به برخی شائبه‌ها درباره عوارض ناشی از لیزر موهای زائد نظیر ناباروری و یا تاثیر در غدد لنفاوی بدن، تاکید کرد: لیزر موهای زائد، عوارض طولانی مدت شناخته شده‌ای ندارد.

ادامه مطلب

تخفیف کلینیک های تزریق ژل و بوتاکس در تهران

بیشتر بخوانید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

نکاتی که قبل از انجام لیزر باید بدانیم

چنانچه به دنبال روشی نسبتاً دائمی برای حذف موهای زائد هستید، لیزر موهای زائد می‌ تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد دارید قطعا سوالاتی ذهنتان را درگیر کرده است. در این مطلب 11 نکته به صورت جزئی در مورد لیزر موهای زائد پرداخته می‌ شود

 

ادامه مطلب

برای صحبت با یک متخصص لیزر در مورد مشاوره رایگان یا آماده سازی جلسات لیزر لطفا از صفحه تماس با ما دیدن کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۰۴۰۰ تماس  بگیرید

چندین روش دیگر برای اطمینان از حذف دائمی مو وجود دارد. قبل از شروع درمان های لیزر، با اختصاص وقت برای انجام این کارها بهترین نتیجه را بگیرید.

اکنون که به درک اساسی از نحوه کار لیزر و آنچه قبل و بعد از درمان باید انجام دهید، رسیده اید، آماده هستید که مشاوره رایگان خود را در کلینیک های پوست تهران رزرو کنید! 

 

الان تماس بگیر  اکنون ثبت نام کن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper

روتین مراقبت از پوست صورت و بدن

“چه پوست خوبی داره !”
” چی کار میکنی این قدر پوستت خوبه ؟ “
 چی میزنی به پوستت که اینقدر براق و شیشه ایه ؟ “

شما در طول  روز چند بار این جملات را به دیگران میگوئید یا از دیگران  جملاتی شبیه به این ها  می شنوید ؟ حتما برای شما هم پیش آمده صبحی که بعد از خواب شبانه  و با دیدن چهره خودتان در آینه چند ایراد اساسی روی پوست صورتتان گذاشته اید و  برایتان سوال بوده که دیگران که پوست خوب و شفافی دارند چه روش های مراقبتی به کار می برند و چه طور از پوست صورتشان مراقبت می کنند که همیشه و همه جا و حتی با داشتن حد اقل آرایش چهره پاکیزه و درخشانی دارند ؟

برای خواندن ادامه مطلب روی روتین مراقبت از پوست صورت و بدن کلیک کنید


همین امروز یک مشاوره رایگان رزرو کنید و از تکنسین پوست یا لیزر آموزش دیده کلینیک پوست تهران در مورد طیف وسیعی از درمان های پوستی بدن بپرسید. ما یک طرح درمانی را برای هدف قرار دادن نگرانی های فردی شما تنظیم می کنیم! می توانید کلینیک مناسب خود را در اینجا پیدا کنید.

👇👇👇👇👇👇👇👇

مشاهده تخفیف لیزر موهای زائد بدن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ani hyper